Sakta men säkert...

... blir jag piggare och piggare. Har åkt på en hemskt dunderförkylning med asdryg hosta på köpet. Men som sagt så blir jag bara bättre hela tiden. :)

Robins rum är äntligen tapetserat. Stefan och Ewa (svärpärona) frågade om de inte kunde få göra det och samtidigt som de gjorde det så dona och fixa de med massa annat här hemma. Så himla snällt och uppskattat! ♥

I helgen tog vi oss en sväng till Ockelbo marknad och det var mysigt. På kvällen hade vi vänner på besök. :)

I söndags så åkte jag, Oliver och Rosanna, Molly till IKEA och shoppade lite. Sen har jag inte haft så mycket ork till nått, det tar på krafterna att vara halvkrass hela tiden...

Idag fyller en underbar och älskad vän år! Grattis Rosanna på 25 årsdagen!!!! ♥ I helgen blir det party! ;)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0