Före, under och efter julen 2009

Hejsan!

Tänkte uppdatera lite grann nu om hur vår jul var i år. Den fjärde advent så var vi ut på julmarknaden i Furuvik. Det var jag, Oliver, Robin, Anna och Linda. Otroligt mysigt och vackert med alla ljus var det. Oliver tyckte det var jätteroligt och passade hans åldersgrupp super enligt min mening. Det var julstämnings förhöjande och absolut något som kan komma att göras till en tradition.



         
Bilden gör sig inte rätta   Kära syster ♥          Kära Linda ♥
för hur vackert trädet var!

         
Oliver och Tomten           Ponny ridning                 Karusell åkning

    
Robin ♥                          Anna och Oliver i kaffekopparna ♥

Julaftonsmorgon spenderades hemma hos min mamma och pappa där också Anna och Linda var innan de drog vidare. Härligt god mastodont frukost och julklappsöppning var det. Sen bar kosan iväg till familjen Westin i Sätra där julaftonen firades med glögg, mat, Kalle Anka, Tomten, mer julklappsöppning och gotta. Hade i ett par dagar känt mig lite krasslig och på em så kände jag mig allt mer slut så vi åkte hem 17:45. Tog tempen när jag kom hem som visade 38,2 grader, inte konstigt att man kände sig lite borta.


Robins julklappar!


Olivers julklappar!




Juldagen och annandag åt vi rester hos mamma och pappa, spelade Buzz och singstar på PS2. Sen har dagarna bara flytit på. Ishockey har det varit på Tv och min och Mattias jultradition att titta på Sagan om Ringen filmerna är snart klar. Vi har titttat fram till sista halva filmen. Jag har varit på bio med syster vi såg Göta Kanal 3 som var rolig och bra men mest härligt mys med syster. ♥ Jag och Mattias har också varit på bio och vi såg Avatar som var grymt mycket i min smak. :)


Igår badade vi med Carro och hennes syskonbarn. Tusen tack för det, var jätteroligt! Vi hade tänkt åkt pulka men med -18 ute så var ingen särskilt motiverad. På kvällen var Anna, Rosanna, Edvin, Paulina, Vincent och Theodor här hemma. Våra karlar var på Brynäs match och svirade runt. Jag, Paulina och barnen hyrde film till barnen och åt här hemma innan de andra kom. Gott! Vi tittade på barnfilm, snackade och spelade lite spel. Trivs i erat sällskap tjejer! :) 

Idag ska vi fira in 2010 med Anna och Linda vilket jag ser fram emot! :)

Om vi inte hörs innan så önskar jag er alla ett gott 2010 med mycket kärlek, skratt och välbefinnande!

Puss och Kram från Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0