Pepparkakor

Hej hopp!

Idag har jag och Oliver bakat pepparkakor av degen som mamma gjort till oss. :) Det var roligt och mysigt med goda peppisar som resultat! Robin satt på golvet om mumsade smörgåsrån medan jag och Oliver sjöng diverse sånger. Av någon konstig anledning så älskar Oliver när jag sjunger, han skulle kunna sitta hur länge som helst och lyssna på min kråksång! haha. Han bjöd även han på en egen komponerad version av "mors lilla olle" som jag tänkte dela med mig av till er:

Mors lilla Olle i skogen gick...
plockade blåbär så stålar han fick... (!!!)


Jag höll på skratta ihjäl mig! Det är mycket skoj från den lilla munnen som kommer ut nu för tiden.

Känner mig lite back in buisness med bloggandet igen så ni kan vänta er fler inlägg från mig nu. :)

Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0