SNÖ

Oväntat att jag med kommenterar detta underbara fenomen i vårat vinterland. :) Jag älskar snö och vinter mycket mer än sommar och sol. Visst jag älskar att resa till värme, sol och bad men då har jag valt det själv. Sen har ju sommaren en fördel och det är ju att man slipper alla dessa vinterkläder, men när allt väl är på så är det frid och fröjd! :) Imorse när vi lämnat Oliver på förskolan och Robin somnat i vagnen så gick jag i min egna lilla värld och luktade i luften (inte på blommorna som Ferdinand här int). Det är en härlig luft av snö och kyla! :) Jag fick sånt sug av att sätta på mig slalomskidorna och dra till fjälls. Tänk er en kopp varm choklad i snön efter några härliga åk... mmm får bli efter nyår nån gång.

Igår hade Oliver Lucia på förskolan och det var ju perfekt snön kom må jag säga. Han var så duktig och det var verkligen julstämmnings höjande. Sen skottade jag två ggr igår och drog såklart kidsen i pulka. :)


Världens finaste pepperkaksgubbe med tomteluva! ♥

       

Älskar mina barn, min man och mina hundar oändligt mycket! Vad vore jag utan er! ♥

Bye!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tråkigt att jag missade lucian, vad fin han var :)



Jag tycker också det är härligt med den friska luften och ljuset när snön kommer!!

2009-12-17 @ 11:57:43
URL: http://ventileringar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0