10/2-09

Goddagens!

Idag har Oliver varit på förskolan mellan 9-14. Han har längtat dit och var överlycklig imorse när vi begav oss. Eftersom han varit sjuk så har han varit där totalt 7 dagar detta året. Imorgon har dem vinterdag med korvgrillning, pulkaåkning, skidåkning och egen matsäck såklart! Alla föräldrar var välkomna också så det ska bli roligt! :)



Oliver 2007-02-02

Sen har jag varit på kontoret idag och överlämnat mina dokument och arbetsuppgifter till John. Jag hjälper ju till i Mattias handelsbolag. Vissa uppgifter ska jag fortsätta med, men det är bara sånt som jag kan göra hemifrån.

Efter mina kontorsbestyr så åkte jag hem till Mattias kusin och min vän Sara och hennes lille son Leo som är 3v 4dag gammal. Jag har alltså hållt i och luktat på bebis idag! :) Tycker att bebisar luktar så underbart gott och nu längtar jag mer än någonsin efter vår älskling i magen. Var kvar hemma hos Sara och Leo tills det var dags att åka och hämta Oliver. Han var jättetrött men nu har han ätit mellanmål och vilat i soffan lite grann, så det är full rulle igen. 

Så här långt har jag kommit i min gravidtet nu:

Min graviditet - BF Mån 16 mar 2009

Uträkning utgår från dagens datum: Tis 10 feb 2009.
Din graviditet startade Tis 10 jun 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 24 jun 2008 (ägglossningen).
 
Du är på dag 246 av 280. (87,9%).
Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 0 fulla dagar (v35+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 16 mar 2009
Du har 34 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket..=)

wow en snowracer..hade en likadan när jag va liten..=) satt och bromsade hela tiden

hiihihih..

Kram på dig

2009-02-10 @ 19:32:48
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötnos Oliver ;) Lia har också en sån bob =) Puss

2009-02-10 @ 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0