Bakat

Go kväll!

Idag när vi vaknat, ätit frukost och slappat ett tag så åkte jag och Oliver och handlade på Ica. Tänkte att vi skulle baka till hans kalas tillsammans. Skönt att bara plocka fram ur frysen då eftersom det kommer finnas en liten bebis då. :) Jag hann inte med att baka allt jag tänkt mig men det fick räcka för idag. Sockerkaka, blåbärsmuffins, dumlekakor och chokladbollar blev det, hjälpen från Oliver uteblev dock! ;) Hans hjälp bestod av att äta en dumlekola och lite pärlsocker... han tyckte inte att det var så kul att baka idag helt enkelt. En annan dag ska vi baka bullar, kladdkaka och mockarutor! Frågade Oliver om vi skulle bjuda på paj på födelsedagen också! Nej, vi ska ha smörgåstårta med lax ,sa han! Så han får helt enkelt bestämma vad som ska bjudas på hans dag. :)

Efter att jag bakat klart så nattades Oliver och Mattias skulle sen ut och gå med hundarna. Fick ett litet städryck så jag städade båda toaletterna och sen fortsatte jag med att dammsuga hela huset (Mattias tog övervåningen när han kom hem). Imorgon ska det bytas sängkläder men nu är det ryggläge i soffan med vindruvor och pärltomater som hägrar!

Orkar nog inte ligga framför Tv:n så länge ikväll, ska nog ta en varm dusch och läsa i sängen istället. :) Men först lite belönings mums..haha

Trevlig helg! ♥


Kommentarer
Postat av: pillan

Ja men det tycker jag att vi ska göra, hörde med sussi men hon hade inte tiden just nu. Men jag vet ju iaf att Jennifer vill. Så då är vi ju tre iallafall :) Puss o kram

2009-03-01 @ 00:53:46
URL: http://pickibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0