God Morgon

Jag har varit ut med hundarna, startat en tvättmaskin, satt igång diskmaskinen, ätit frukost med Oliver och gjort mina arbetsuppgifter som jag gör åt Mattias. Känns som att mycket blev gjort nu på morgonen. Har gett hundarna deras sista dos på den årliga avmaskningskuren också - skönt! :)

Oliver ska iväg till förskolan kl.9.00 och han tjatar redan. ;) Men just nu ligger han och tittar på Bolibompa och fåret Shaun.

Igår hade vi trevligt på Öpnna förskolan, det var dock inte så mycket barn där men Sara och Leo var med så det var kul. Det var tre stycken bebisar som ammades och Oliver var mycket fascinerad. Han pratar och frågar väldigt mycket om amning och mjölk ur brösten nu. Sen var jag ju på Lingon och Blåbärspartyt igår också och gjorde av med lite pengar. Det ska bli spännande att se hur kläderna är sen. :) De var inte så billiga kläder men om kvalitén är så bra som det låter är det värt det.

Inatt kl. 02:47 vaknade jag av en riktig värk i ryggen, eller ja det måste ju ha varit en förvärk eftersom det bara kom EN gång... yes tänkte jag och låg och väntade på nästa som fortfarande inte kommit. :( 80 sek höll den i sig, men om det ska gå mer än fem timmar emellan värkarna så kommer jag nog få vänta ett par månader till känns det som! :)

Kram/ Sara

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ha ha ha ja då lär du inte trycka ut ungen på iallafall fyra år eller nåt ;P Hoppas att kläderna till gullungarna (har ju i och för sig inte sett den nys bebisen men jag slår vad om att han också blir en gullunge)blir bra. Nu ska jag fixa lite här hemma jag med men vi hörs imorgon =) Puss puss

2009-02-24 @ 10:34:43
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0