God Morgon!

Ja en god morgon var det verkligen idag. Oliver kom in och väckte oss 07:08, wiihoo-sovmorgon! Han myste och busade lite innan han gick in på sitt rum igen och lekte ända till klockan var 08:20, då ville han gå ner och äta frukost. Tursam som jag är så gick Mattias ner med honom. Klockan 09:20 kom de upp och hämtade mig och sa att jag kunde gå ner och äta frukost. Då hade de kokat ägg och hämtat in tidningen också. En härligare start på dagen är det svårt att önska sig. :) 

Idag ska vi nog gå på bio alla tre, vi är lite sugna på att se Bolt som hade premiär igår. Men nu efter lunchen så ska jag försöka få med mig Mattias ut till Valbo och köpa en ny digitalkamera. Sen behöver vi nya skivor till videokameran också. Det skulle ju vara typiskt att behöva åka in till förlossningen utan skiva i videokameran och en halvtaskig digitalkamera. Men så länge bebis mår bra så spelar det ju faktiskt inte så stor roll heller. :)

Nej nu ska jag ha en härlig lördag med familjen, njuta av att vi är friska alla tre samtidigt!

KRAM!

Ps: bjuder på en bild från en annan härlig morgon, det var v.9(sportlovet) 2008, vi sitter i bandvagnen på väg upp till våffelstugan i Loftsdalen :ds



Jag, Oliver och Mattias♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu har jag hittat hit också=)

hoppas allt e bra med dig..

Kram

2009-02-07 @ 12:08:52
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja allt är bara bra=)

ha en trevlig lördag

Kram..

2009-02-07 @ 12:26:37
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Carro

Gu va mysig. Blir avundsjuk på din lilla familj=) Puss på dig o hoppas allt är bra med magen=)

2009-02-07 @ 16:51:32
URL: http://carolinestrombom.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åh vad fina ni är!! Märker att det börjar hitta hit fler och fler folk..kanske beror på att jag länkar till dig ;) Puss på er

2009-02-07 @ 19:46:51
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/
Postat av: Sara Mälby Gladh

Puss tillbaka till er! :) Allt är bara bra med magen och det är ju roligt att någon läser också! ;)

2009-02-07 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0