Hemma

Nu har jag lämnat Oliver på förskolan, vi brukar ta en promenad med hundarna dit. Idag sa Oliver så här : -Mamma jag ORKAR inte gå! Du kan dra pulkan. haha. Jo tack din höggravida mamma ska dra dig i pulkan med två hundar i andra näven! Sagt och gjort, så fick det bli iaf! Ella och Tova drar ju aldrig tack och lov.

När jag kom hem så dammsög jag huset, tycker att det luktar så gott av dammsugaren. Sen vet jag inte om jag vågar berätta men oj vad det luktar gott i garaget! Bensin blandat med lite kyla från vår ihärdiga vinter. Tror att det är mina gravidhormoner som spökar med mitt luktsinne! Jag ska inte köpa något i "lukta gott" vägen nu iaf, anar att jag kan komma att ångra mig inom ett par veckor då. :)

Nyss ringde en man vars hund jag brukar klippa och frågade om jag hade tid att trimma henne lite senare. Det kan jag ju såklart göra, brukar gå relativt fort att bara trimma till lite grann. Så kl.17 kommer Gina med husse hit. Kom att tänka på igen hur mycket jag önskar mig ett trimbord! Egentligen fattar jag inte varför jag inte köpt mig ett, ett enkelt som räcker för mig skulle kanske gå på 1500 spänn! Det är ju ingen jätteförmögenhet om man tänker på hur ofta jag klipper och hur mycket det är värt att spara på ryggen. Näe ibland är jag lite dumsnål!



Ella och Tova! ♥

Mamma frågade om jag hade tid att följa med henne till MAXI också och jag har ju inget annat för mig så det ska jag göra strax. Men hon ville gärna vara hemma till 13 igen eftersom kungahuset ska gå ut med ett pressmeddelande då! haha, min mamma är världens goaste hon - jag tvekar inte varifrån jag fått min nyfikenhet iaf...

Tycker att det är himla kul att läsa bloggar då det är bilder. Men jag vill inte lägga ut hur privata bilder som helst, man vet ju aldrig vem som tittar. Det är väl mest kort på Oliver det gäller...

Ha en bra dag! Det är himla skönt ute så ta en promenad vet ja! ;)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: pillan

Ja det skulle vara jätte roligt.. några fler som är intresserade då eller vet du?

puss och kram

2009-02-24 @ 14:31:18
URL: http://pickibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0