Klart!

Då var det klar städat, eller det var klart redan innan matchen började kl. 16:00. Jag har just nu ingen tvätt heller vilket känns skönt som alltid. :) Har även trimmat päls och klor på hundarna och badat båda två. Det var mycket jag fick gjort idag.

Matchen var ju en succé också, Brynäs vann med 4-2. Grattis och Jippi! :) Syrran var här och tittade med mig och Oliver. Mattias är ute med innebandy grabbarna och tittar, han ringde nyss och kollade av läget här hemma innan de skulle käka på O´learys. Själv har jag ätit pizza och det var gott men man känner sig lite "degig" efteråt.

Min kära vän Zandra var hit och lånade skrivaren också, det var trevligt att se dig även om det inte var så lång stund! :)
Hoppas du har det bra på jobbet inatt.

Min lill älskling var helt slut och gick väldigt medvilligt och sov. Moster nattade honom och det tog nog inte mer än 5 min ... haha

Har laddat upp med lite gotta i form av vindruvor som jag nu tänker njuta av! mmm

Fortsatt trevlig helg! ♥



Jag och Oliver på bröllopsresan i Egypten Juni -06 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0