Kungligt bröllop!

Ja det var ett tillkännagivande om en förlovning mellan kronprinsessan Viktoria och hennes Daniel som det varit sånt rabalder om hela morgonen. Inte helt oväntat tycker jag, det har ju spekulerats om det i flera år. Det är alltid trevligt när två människor bestämt sig för att dela sina liv och så även nu! Jag gillar att vi har monarki i Sverige, tycker att det är lite mysigt på något vis. Det kan verkligen inte vara ett enkelt liv de lever heller med alla regler och hökögon på sig hela tiden. Hur som haver så har vi ett kungligt bröllop att se fram emot försommaren 2010 och jag önskar de iaf ett långt och lyckligt liv tillsammans! :)

Har fortfarande inte fått min andra värk heller. ;) Men så här långt har jag gått i min graviditet nu:

Min graviditet - BF Mån 16 mar 2009
Uträkning utgår från dagens datum: Tis 24 feb 2009.
Din graviditet startade Tis 10 jun 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 24 jun 2008 (ägglossningen).
 
Du är på dag 260 av 280. (92,9%).
Du är i vecka 38.
Du har gått 37 fulla veckor och 0 fulla dagar (v37+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 16 mar 2009
Du har 20 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer
Postat av: Anette

Vet inte hur jag halkade in här men kul att du hade bf den 16 mars och att allt är bra med er. Det hade jag med. Min son kom dock först den 1 april. Grattis till sönerna! Anette

2009-07-12 @ 12:05:27
URL: http://goldensea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0