Kväller

Hejsan igen...

Verkar som att jag kommer vara väldigt aktiv här, eller så är det extra roligt i början! ;)
Jag är ju bara hemma i väntan på bebis och dagarna blir då stundtals ganska långtråkiga..
Särskilt då man, som vi har varit, är sjuka och bundna till att bara vara hemma och ta det lugnt och kurera sig.
Sen orkar inte min kropp med lika mycket som jag vill heller. Trodde ju för ett tag sen lite optimistiskt att jag skulle kunna åka slalom gravid i 8:e månaden + att JAG skulle ha Oliver i sele framför mig. När vi började åka utför så insåg vi att Mattias var tvungen att ta Oliver. Tack och lov var det inte lång väg ner. Förra året åkte jag med Oliver mest eftersom det är påfrestande för Mattias pga den stora längdskillnaden, han har ju haft lite problem med sin rygg ända sedan han simmade som "ung". ;) Jag fick ge upp och ta med mig Oliver till skidskolebacken där han kan ta liften själv och även åka ner för backen själv. Mattias han fick åka själv han också och så slutade den mysiga familjeutflykten. Men är man optimist och envis på köpet blir det väl så... :) Alla var nöjda iaf!

Efter middagen så åkte vi iväg och släppte hundarna och sen nattning av Oliver vilket gick förvånansvärt lätt med tanke på dagens sovstund...
Nu ska Mattias och jag titta på en film, ska bara välja en först. Bebisen har precis vaknat  och sparkar mig i revbenen så jag ska ägna honom/henne lite uppmärksamhet också.

Ha en fortsatt trevlig kväll och Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0