Lördag morgon

God Morgon!

Oj vad jag har sovit skönt inatt! Bebis måste ha hittat en perfekt position för min del. :) Gick på toa vid 23 sen behövde jag inte gå upp förrän 03 och sen 07, tänk er två stycken fyra timmars sovintervaller! Känner mig riktigt utvilad. :)

Mattias är och spelar innebandymatch just nu, jag brukar följa med men njuter lite av att vara helt home alone. Jag håller på att tvättar sängkläder och ska dammsuga huset nu. Damma gjorde jag förra lördagen så det får vara, dammsuger lite på listerna istället. :)

Vår bebis hickar väldigt ofta, tycker att det är lite mysigt. Oliver hickade nästan aldrig i magen. Tänk vad otroligt olika graviditeter kan vara, de har ju båda varit i samma kropp...

Ikväll tänkte jag titta på Brynäs-Djurgården, det är ju spännande nu i sluttampen!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

har du också fått sova i natt. ja med helt underbart...det är så jobbigt att aldrig kunna somna.

och sen springa på toa..hela tiden

hoppas det gick bra med städningen..

Kramiz

2009-02-21 @ 17:25:07
URL: http://mysmamma81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0