Måndag kväll

Jag tog en härlig promenad ner till Bomhus kyrka idag. Hälsade på morfars grav och och beundrade den fina stadsdel som vi bor i. I Bomhus kyrka har jag haft varje skolavslutning sen lekis, konfirmerat mig, döpt Oliver och så gifte vi oss där. Många stora dagar i mitt liv har börjat där.

                 

Morfars viloplats                                Bomhus kyrka

Efter att mamma kommit hem med Oliver så åkte vi hem till Viktor, Hanna och söta Isak. :) Vi köpte med oss pizza och myste tillsammans. Gokillarna busade på och vi vuxna fick en trevlig stund ihop. Hanna är också gravid och har BF 9 dagar innan oss! Tack för idag! :)

Nu är det Prison Break på TV, har inte missat ett enda avsnitt sen det började!

Recap

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv Sara,,

ha en trevlig kväll med prison

2009-02-09 @ 22:23:17
Postat av: Hanna

Tack själv Sara



god natt

2009-02-09 @ 22:24:18
URL: http://mysmamma81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0