Måndag

Då var det måndag igen och just nu är jag ensam hemma. Mattias har kontorsdag med John som nyss kommit hem från en tre veckors semester i Thailand. Min kära mamma kom och hämtade Oliver och tog med honom ut på lite rajtan tajtan. :) Är så otroligt tacksam för det sociala nät som jag och Mattias har med våra föräldrar och syskon, men vi är dåliga på att tala om hur viktiga de är och hur tacksamma vi är för att de finns!

Det är otroligt fint väder ute idag, älskar kyla och sol kombinerat! Ska sätta på mig mp3:n och gå ut med hundarna snart. Man måste väl passa på att få i sig lite D-vitamin som det annars blir brist av under denna årstiden. ;)

Jag håller på att göra Mattias galen här hemma också... hihi
Jag fullkomligt ÄLSKAR Lady Gagas Poker face! Den spelas om och om igen hela tiden och som sagt Mattias håller på att bli galen. ;) Den påminner mig om 90-tals musiken som jag lyssnade på, i mitten där någon gång. Det är sällan det kommer sån här musik som man inte tröttnar på och som är härligt party!

Den påminner också om vår Las Vegas tripp i Juli 2007. Mattias blev ju sponsrad av Betsson att spela i WSOP (world series of poker) main eventet. Vilken upplevelse det var, en helt otrolig stad! Att det sedan inte kostade oss ett öre gjorde bara det hela ännu trevligare. ;) Lite nostalgibilder...

                         
På main event. Rio                    Mattias i sponsorkläder    Spelautomaternas stad

           
Känt? Här spelade                    Bellagios vackra vattenspel
Mattias ett par turneringar        på kvällarna.
och cashgame efter att
han åkte ur main eventet.

Det var en väldigt speciell upplevelse och stad! Men jag grät konstant de 13 timmar som det tog att flyga dit! Vi kunde ju inte ta med oss en 2år och 3mån gammal Oliver till 45 grader varm öken! Sen är det verkligen ingen barnvänlig stad heller.. Tio dagar var vi borta och det var så hemskt att lämna ögonstenen även fast vi hade daglig kontakt och visste att han hade det bra med mormor och morfar. Men jag kommer inte kunna lämna honom igen så länge, en helg funkar men inte mer. Hönsmorsa? :)

Nej nu åste jag ut innan solen försvinner!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha gissa om Matz hatar MIG just för tillfället, det ENDA jag gör är att lyssna på "Pokerface"!!! Ha ha jag har den till och med som ringsignal =) Jag ÄLSKAR den låten! Tänk att du och jag skulle gilla samma sorts musik...det trodde jag aldrig ;P Puss och Kram

2009-02-09 @ 22:55:48
Postat av: Zandra

Ha ha ha gissa om Matz hatar MIG just för tillfället, det ENDA jag gör är att lyssna på "Pokerface"!!! Ha ha jag har den till och med som ringsignal =) Jag ÄLSKAR den låten! Tänk att du och jag skulle gilla samma sorts musik...det trodde jag aldrig ;P Puss och Kram

2009-02-09 @ 22:57:09
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0