Ny vecka

Idag startar en ny vecka och vi kommer gå in i en ny månad på söndag! Vår bebis födelsemånad troligtvis?? :) Idag ska jag och Oliver åka till öpnna förskolan och leka lite, det ska bli roligt. Jag bor på gångavstånd därifrån men har aldrig varit dit!! Det blir väl förhoppningsvis fler besök nu när jag blir mammaledig.

Ikväll ska jag på Lingon och Blåbärs party hemma hos min kusse Jennifer. Det ska bli jätteroligt faktiskt, har hört bara bra saker om deras kläder och kvalitén på den. Så vi får se vad jag införskaffar till Oliver och bebis. Herregud nu har jag snart två att köpa kläder till. :)

Nu ska det börja lagas lunch.

Hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom har jättefina kläder, och bra kvalite är dom oxå. hoppas du hittade ngt.

kram

2009-02-23 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0