Presentation

Antar att jag ska presentera mig lite grann, då det KANSKE kommer in någon och läser som inte känner mig redan. ;)

Jag heter då Sara Mälby Gladh och är gift med Mattias. Tillsammans har vi sonen Oliver som blir 4 år i april. Vi väntar just nu vårat andra barn som är planerat att anlända till oss den 16 mars. Vi bor i Bomhus, Gävle i en villa som vi köpte i Juni -08. Vi har två hundar (tikar) av rasen Lagotto Romagnolo och de heter Tova(8år) och Ella(7år). Jag avslutade i dec -08 äntligen mina gymnasiestudier på Västerbergs folkhögskola i Storvik. Jag vill utbilda mig till barnmorska i framtiden, men just nu är mina planer bara att ta hand om min familj. Min man är egen företagare vilket passar oss väldigt bra då vi kan ta oss mycket tid för varandra. Vi älskar att resa både till värme och kyla. Just nu är jag inte så väldigt aktiv men försöker så gott det går, det är tungt med bebismage! ;)

Ja en kort presentation men om nån vill veta något mera så är det väl bara att fråga... :)

Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej gumman kul att du hittat hit=) Puss puss carro

2009-02-06 @ 21:16:26
URL: http://carolinestrombom.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack tack! :) Puss och Kram!

2009-02-06 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0