Slö dag

Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag har varit otroligt trött och slö så det har varit hemskt skönt att bara slappat framför Tv:n. Jag byggde ett pussel åt Oliver på 250 bitar, det är ett Pirates of the Caribbean. Han älskar pirater och är väldigt förtjust i Jack Sparrow, tror att han tycker att det är lite läskigt men ändå väldigt spännande.

Mattias lagade mat och skötte allt hemma idag och det var hemskt skönt. Det är så lyxigt att bara bli omhändertagen ibland, gravid eller inte! :) Min kära kusin Jennifer var hit kring lunch idag också, hon hade med sig gotta från kalaset igår så det mumsade vi på. Mycket trevligt var det att umgås en stund iaf, ska göra det oftare! Vi hade även glömt Olivers flecce tröja där igår så den fick vi tillbaka. Mamma och pappa tittade förbi en sväng också och grattade Ella med lite godis, så det var ju ett uppskattat besök såklart.

Har nyss tittat på Criminal Minds vilket är en av mina favorit serier. Men idag handlade det om en kidnappad femåring vilket var lite jobbigt. Tycker alltid att det är extra jobbigt att se på serier eller filmer då barn eller djur far illa på något vis.

Har inte skrivit en packningslista idag som jag hade tänkt, men då har jag något att göra imorgon och i helgen istället. ;) Vi funderar på att åka med Oliver till Parkbadet i Sandviken imorgon. Just nu känner jag att jag ska värma vetekudden och knyta mig för dagen. Får oftast sammandragningar på kvällarna men det ska ju tydligen vara normalt att ha det på ganska samma tidpunkter under dagen så här i slutet.

Imorgon är det fredag och sista dagen på arbetsveckan för många, så ha en trevlig fredag och helg! :)

vetekuddar, värmekuddar, riskuddar,

Vetekudde

Just det imorgon är det -  fredagen den trettonde!!! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag såg också Criminal Minds ikväll, ganska obehagligt tycker jag med. Blev ingen lång kvällspromenad med Ozzy efter det ;)



Tycker det är kul att läsa din blogg :) Vi kan väl ta o ses i helgen tycker jag!

Vad roligt förresten med Oliver och dramakursen, spännande!



Vi hörs! Kram & Godnatt!

2009-02-12 @ 22:37:36
Postat av: Hanna

ja tycker criminal minds är otäckt. ja kan inte kolla på det, ja får mardrömmar. :)

Hoppas iallafall ni får en underbar ALLA HJÄRTANS DAG imorgon..



kramar

2009-02-13 @ 11:57:31
URL: http://mysmamma81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0