Torsdag

Idag har jag varit hos barnmorskan och alla värden var som vanligt bra. Huvudet är fortfarande ruckbart och ligger hemskt långt ner. Vi bokade in ett besök igen den 12 mars, men det hoppas jag att jag slipper gå på! :) Sen bokade vi in efterkontrollen den 19 maj. Herregud på efterkontrollen har jag ju med mig en bebis! :)

Efter besöket så åkte mamma och jag och hälsade på Viveka, Maria och Stina. Det hade varit roligt att ta med Oliver men han såg fram emot förskolan så himla mycket, han tjatade hela morgonen. Han går ju inte mycket alls där nu och jag vill inte ta ifrån honom de få timmarna i veckan som han får vara där. Vi ska iaf snart åka hem till Zandra och Lia och hälsa på deras katt Mollie. Lill hjärtat tyckte att vi kunde lämna bort Tova och Ella sen kunde vi skaffa en katt vi med... roligt hur barn tänker ibland. Vi ska handla med oss pizza också så det ska bli mumsigt!

Viktor och Hanna har fått en liten dotter också! :) Ett stort varmt grattis till er! Jag har sett henne på kort och hon är sååå söt! ♥

Det är mycket bebisar nu och nästa gång är det faktiskt vår tur! :) *Lycka* Man känner verkligen hur mycket man längtar efter att få träffa vår andra lilla son just nu. Vill bara kramas och pussas med min familj i resten av mitt liv! :)

Heja på Brynäs nu ikväll också! Om de vinner så är det slutspel!

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0