Trött...

Det har jag varit idag! Mattias och Oliver gick till pulkabackan och åkte lite, sen hade de gått till lekparken en stund också. När de kom hem så skottades gården och sen vankades det mellis. Under hela tiden så sov jag gott på soffan! :) Känner mig lite piggare nu men fortfarande lite slut endå.

Mattias har åkt ut till elgiganten för att lämna in vårat Wii, det funkade inte när grabbarna skulle spela Guitar Hero. Samma sak hände för ett tag sen men då trodde vi att en sladd eller så bara hade åkt ur. Måste var något glapp och det var faktiskt bara 11 månader sen vi köpte det. En månads garanti kvar, så det var ju tur att vi upptäckte det nu. :)

Oliver lägger armarna om halsen på mig och vill kramas så nu tänker jag sluta och mysa med min son! ♥

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0