Dagen

Hejsan!

Just nu ligger jag i soffan och skriver ett blogginlägg. Mattias och Oliver badar uppe. 
 
Jessica (Mattias syster) och hennes sambo Gabriel kom hem ifrån en tre veckors semester ifrån Thailand igår... så avis!!! :) Vi var allesammans bjudna på lunch hem till svärföräldrarna idag, mycket gott by the way. Vi fick se två fina pepparkakor ;) och massa fina kort. De hade haft det bra och det var roligt att höra om deras äventyr. Jag älskar att resa och Thailand är något jag bara längtar att få åka till, men det måste vänta tills barnen blivit lite äldre. Vi fick iaf lite presenter av de, tack snälla!



Fina örngott som det står mama och papa på! ♥

                

Billabong T-shirt till Oliver           Billabong badbyxor till Oliver    

Idag skulle Oliver till Dramaskolan också, men de hade tydligen sportlovs stängt! Eftersom jag hade så ont förra veckan och var upp till förlossningen så gick vi aldrig dit förra veckan, men vi ringde och berättade att vi inte skulle komma iaf. Jaja sånt kan väl hända den bästa men Oliver var ganska besviken när vi drog i dörren och den inte gick att öppna... Va trååkigt sa han. :( Men med en banan i bilen så blev han nöjd igen. :)

Min slempropp har släppt idag också... kanske, kanske, kanske är det dags för en förlossning snart? Det är ju iaf ett tecken på att det kommer att ske inom några veckor. :) Apropå förlossning så ringde våra vänner Hanna och Viktor igår kväll. Hannas vatten hade gått och hon hade börjat få värkar. Efter att de pratat med oss så skulle de senare åka in till förlossningen, vi har inte hört något än så kanske har de fått sin bebis nu? :) De hade tid den 7 mars, så nio dagar före oss egentligen. Väldigt spännande tyckar jag att det är iaf! :)

Nu ska familjen titta på Americas funniest Homevideos! En liten grej vi gjort varje dag nu. :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0