Fredag

Hejsan!

Mattias och Oliver ska åka till Fjärran Höjder badet idag. Jag känner mig inte helt "fit for fight" så parkbadet får bli en annan dag, tyvärr... Men det går nog ingen nöd på Oliver att åka ensam med pappa. De satt vid lunchen och pratade om hur Mattias skulle kasta Oliver! Jag kanske skulle följa med och ha koll på dem.... hehe

                  

Här var Oliver bara 6 mån och har alltid älskat att bada!

Min make har nyss gett mig lite fotvård. :) Var ju iväg på det för ett tag sen och det var helt underbart, så nu tänkte jag se till att hålla efter fötterna. Så tack min älskling för att du hjälper mig nu när det är så svårt att göra det själv! Det är så himla skönt när någon annan tar hand om en, älskar när hårfrisörskan tvättar håret på mig också! :)

Oliver är för övrigt hemskt lugn nu för tiden. Vet inte om han känner av att jag inte är mig helt lik eller om det bara är han som utvecklas. Kanske en blandning av båda? Han är hur som helst det mest underbara på denna jord. ♥

Fick för en liten stund sen veta att två kompisar åkt in till förlossningen imorse. Vad jag förstod så hade de åkt hem igen, antagligen för att få lite lugn och ro. Under helgen bör de bli föräldrar iaf! Hoppas att allt går smidigt Rosanna och Johan! :)

Kram/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0