Jag mår bättre...

Idag mår jag bättre! :) Vetekudde kördes ett par ggr plus panodil som har hjälpt. Känner fortfarande att det gör ont men okej ändå. 

Har varit med Sara och lille Leo ut till Valbo idag. Vi var in på köpis för att titta efter amningstoppar, sen gick vi på Ikea och åt lunch. Som vanligt när man går på Ikea så hittar man massa billiga småsaker man vill ha till en billig peng. Idag har jag dock bara köpt en sak och det var en ny hallmatta för 69:-. Det var verkligen något vi behövde också. Den vi har haft är för liten och skor hamnar på golvet hela tiden, vilket gör att det blir blött på golvet och det gillar jag inte. Så problem solved! :)



Jag blev nöjd :)

Nu ska jag hämta min underbara skatt ifrån förskolan. :)

Vet inte vad som hände men jag kan inte få texten att bli normal? Den fortsätter att vara kursiv även fast jag markerar och trycker bort det...hmmm väldigt skumt...

Kram!



Kommentarer
Postat av: Zandra

Vilken fin matta =) Vilka är Sara och Leo

2009-02-19 @ 17:01:42
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha..då hänger jag med =) Hade inte hört att du sagt de namnen förr =) Jag ska krama Lia från dig

2009-02-19 @ 19:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0