Söndag

Inte samma lycka två ggr här inte... inatt har jag fått springa på toaletten som en galning. :) Jag har tur som kan ta mig små power naps mitt på dagen - oftast iaf!

Imorse gick jag och Oliver ner tillsammans, vi lyxade till frukosten med att äta framför Tv:en... Vi brukar nästan aldrig äta någon annanstans än vid matbordet. Oliver tyckte att det var jättemysigt och jag med. ;) Just nu sitter han och leker med sina gubbar och djur, så då passar jag på att surfa runt lite.

Igår läste jag om förlossning innan jag skulle sova, för typ 1000 gången. ;) Sen kunde jag inte låta bli att ligga och fundera på hur vår kommer att bli. Jag är inte ett dugg rädd, men orolig för att jag kommer gå över och bli igångsatt igen. Det enda jag hoppas på att slippa är det... men det går ju tyvärr inte att styra över. Jag ställer in mig på att det kommer att bli så för då kan allt bara bli till det bättre! :)

Jag vet inte alls vad vi ska hitta på idag. Skulle gärna föda barn, får man bestämma det själv? haha

Ha en fin söndag!

Kommentarer
Postat av: Lena

hej gumman förlåt att vi inte hörde av oss tidigare om lördag tänkte inte på det men ni är ju mina "syskon" så det är självklart att ni ska komma :) kram på er ses på lördag

2009-02-22 @ 12:37:16
URL: http://othiliac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0