Vetekudde

Jag älskar min vetekudde... Igår precis när jag reste mig upp och skulle gå och sova så fick jag himla ont i magens nedre del. Antar att det är så menssvärk känns, har ju aldrig haft det. Men jag värmde vetekudden i 5 min (såg sen att det stod 1-3min! ooopps). Gick upp och lade mig i sängen med kudden på magen, vaknade ca 2 timmar senare fortfarande med kudden på magen men helt smärtfri! Så nu är det konstaterat att jag älskar den. :)

Oliver och jag sitter och tittar på Bolibompa just nu. Vi ska ta en promenad till förskolan strax.

God Morgon förresten!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hello..

hoppas att allt e bra med dig..

ha en fin dag..Kram

2009-02-12 @ 14:59:07
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0