Fjärran Höjder

Idag har jag varit och badat med Oliver och Robin på Fjärran Höjder. Alldeles själv! :) Det har gått hur bra som helst och båda skötte sig exemplariskt. Robin badade 2 x 15 min och gillade det. Det var hans andra gång i bassäng (på åland var ju första). Vi badade i simskole bassängen där temperaturen är anpassad för bebisar. Oliver badade lite grann i stora "lekbassängen" men nöjde sig sen tack och lov med att bada i "barnbassängen" (vid cafeterian). Där kunde jag ju stå och hålla Robin som fått blöja och body på sig. Jag och Oliver åt en varsin räksallad  och efter 1,5 timmes bad åkte vi hem. Jag köpte ett fyra månaders kort nu och då behöver man inte ha dåligt samvete över att inte vara där i flera timmar åt gången. Robin har såklart varit jätte trött idag så det har varit mycket lek med Oliver, vilket han i sin tur gillade. :) Det blir ju tyvärr inte lika mycket kvalitéts tid för varje barn när man har två. MEN syskon tid för varandra är ganska underbart och värdefullt det med.

Jag har nu på kvällen varit och tittat på Anna och Lindas radhus. Är såå glad över att de blir Bomhus bor de med! :) Ni kommer att blir mer besökta av oss nu när ni bor på promenad avstånd. Å det var riktigt fint må jag säga, när det fixats med tapeter mm så kommer det bli kanoners!

Nu ska jag glo på TV! :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0