Fullspäckat

Idag är det en sån där dag då man önskar att den hade fler timmar.

* Vi ska på Thea´s dop kl. 14:30 i Hillekyrkan.
* Morbror Leif fyller år så vi ska gratta honom.
* Bjuden på tjejkväll hemma hos Paulina. 

Allt ska bli så himla kul!!!

Igår åkte Mattias och Oliver till Engesberg över dagen. Jag fick kvalitets tid med Robin och vi åkte till Köpis och shoppade lite och tog en fika med syster som jobbade.

         
Söta hängen från               Vår ytterdörr nu       Dop present till Thea ♥
Divas boning

         
Ny mascara                     Kläder till Robin.               Kläderna är kontrollerade
                                      (sensommar/höst)           så de inte innehåller hälsofarliga ämnen 
                                      KappAhl                          (vilket inte borde finns i några kläder?!)

 

Nya pumps (Crispins)
Var på jakt efter tofflor...hmm

Nu måste jag göra mig iordning!

Hej Då!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, de har så mkt fint på Divas boning och Smaksak. Jag skulle kunna handla hur mkt som helst, särskilt nu när vi ska flytta :)

Och vad snygga skorna var! Premiärinvigs ikväll?! Hoppas du har en skoj kväll! KRAM

2009-07-04 @ 21:52:54
URL: http://ventileringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0