Grattis...

... till mig själv på 26 årsdagen! :) Jisses vad siffrorna börja låta mycket nu. ;)

Imorse fick jag frukost på sängen av mina killar som sjöng "ja må han leva". :)

Mattias och Oliver har åkt och handlat och lämnat in bilen för rengöring. Jag myser med Robin som nog snart tar en liten sovstund.

Igår rev vi staketet på altanen (inte allt) så vi skulle få ett litet soldäck. Beställde gräsmatta som kommer på fredag, med den pålagd så får ni se reultatet. :)

Puss och Kram!

Ps: nu sover Robin ;) :ds

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS!!

2009-07-15 @ 15:31:56
URL: http://saraochleo.blogg.se/
Postat av: Pickibo

Grattis grattis grattis :D så här lite i efterhand :) Jag får ta och komma över på en kaffe någon dag sen när allt har lugnat ner sig och vi har farit fram och tillbaka :) Puss och kram / Pillan

2009-07-17 @ 14:28:28
URL: http://pickibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0