Morsning

Hoppas att ni vaknat upp på ett bra humör idag! Sol och värme letar sig fram över Gävle idag. :) Vår nya TV kom igår så idag blir det en tripp till IKEA för att köpa ny tv möbel. Visar nog med bild hur det blev senare.

Vi ska även till Forsbacka på visning av en sommarstuga! Vi letar och letar hela tiden och nu verkar vi ha hittat något som passar våra höga krav. Vatten, avlopp, toalett, dusch och el är måsten! Det behöver inte vara super lyx men vi klarar nog inte något primitivare än så. Men man ska aldrig säga aldrig, vi kanske hittar något pefekt ställe som saknar något/några av våra måsten. :) Herregud vad bortskämd man är egentligen! Tänk dem som saknar allt av våra måsten i t.ex. U-länder... Men bara för att jag avstår från att duscha så blir ju inte deras liv bättre heller! Idag ska jag nog lägga en slant i någon bössa tror jag...

Ja det var för nu... Hörs sen! ♣ 

Kommentarer
Postat av: Pillan

De har du helt rätt i :) Va roligt med sommarstuga hoppas ni hittar något som faller er i samken.

Jag la faktiskt en slant i en bössa igår :)

Hoppas ni har en underbar helg. Förresten har Anna pratat med dig om att åka och fota i veckan? tänkte jag skulle fota ozzy och barna i samma veva när man ändå är igång? Vi kan väll höras utav.

Puss o Kram

2009-07-11 @ 20:35:22
URL: http://pickibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0