Tisdag

Hejsan! Är lite dålig på att uppdatera just nu men med sommarens ankomst blir det mycket annat man vill göra.

Iaf så blev lördagen riktigt bra. Söta lilla Theas dop var så fint. :) Vi var i vackra Hillekyrkan och allt gick jättebra. Efter själva dopet bjöds det på smörgåstårta och annat gotta i fam. Wallin-Danielssons lokal. Mums! Å presentöppning dagens prinsessa till ära. :)

         
Hille kyrka                        Thea får välsignelsen         Massa presenter

Efteråt bar kosan oss till Bomhus och gratta min käre morbror Leif som fyllde år!

Sen skrudade jag om för att åka på tjejkväll! Allt var så himla gott och bra fixat. Det var jätteroligt och jag vill tacka alla som var med för den trevliga kvällen. TACK!

               
Lekar var det!                     Söta, fina Anna! Thailand...   Jag ser lite på sniskan ut,
                                                                                    men så var det inte! :)

Söndagen bara flöt förbi. På kvällen kom Carro hit och vi glodde på film och åt lite snacks. :)

Måndag.... hemma hela dagen... var en jobbig dag. Mycket tankar och minnen som gjorde mig både glad och lessen. Glad över alla fina minnen och att de är många. Lessen över att det inte blir fler... Putsade fönster uppe och bytte gardiner. Insåg att gardiner är något jag måste investera i. Åkte och handlade med mamma en sväng. Åkte sen förbi morfars grav och satte dit blommor. Å för att inte glömma så var det ju Prison Break igår! De sex sista avsnittena kvar nu...

IDAG fyller min älskade syster 24år! GRATTIS! Vi ska grilla och fira henne senare hemma hos mamma och pappa. Hon ska tatuera sig idag med. :)

Hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det är ju "min präst" med på bilden =) Jag ÄLSKAR Hillekyrka, är ju praktiskt taget uppväxt där ;P

2009-07-07 @ 12:23:45
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0