Mysdag

Idag har varit en riktig mysdag - trots ösregn! Imorse gick jag upp med barnen och åt en härlig frukost. Jag älskar verkligen frukost - dagens absolut bästa mål! ;) Efter lunch åkte jag och lämnade Oliver hos sin farmor. Jag och Robin skulle hem till Rosanna och Edvin på mamma/bebis träff. :) Det dåliga vädret bidrog till att några hade ställt in vilket jag kan förstå. Det var iaf mycket trevligt och gott fika! :) Tack för inbjudan, den var verkligt uppskattad!

Strax efter 15 så åkte vi och hämtade Oliver. Vi åkte och hyrde film på filmtoppen. Middag åt vi hemma och sen har vi suttit i soffan och kramats, ammat och tittat på film. Mattias har inte kommit hem från kontoret än, John är här och de håller på att omorganisera där. John är han som Mattias har företag tillsammans med och han bor nu i Stockholm. När han kommer upp så brukar det blir lite längre kontorsdagar. Så ikväll njuter jag av tystnad och egen tid. (barnen sover ju nu) Nu ska jag titta på en till av filmerna som jag hyrde, hittills har jag sett Despereaux. ;) Gissar på att det blir Allt flyter för Mattias vill nog gärna titta på den andra med mig.


(Snyggt med benen, ser ut som jag stoppat fötterna under soffan)


Måste ju visa syrrans snygga tatuering som hon gjorde på sin födelsedag
den 7 Juli. Det står "Heaven is a place nearby". Otroligt vacker och ännu mer
då man vet vilken betydelse den har! Jag är bra sugen jag med på en tatu...

Under nästa vecka ska det bli sol har jag hört rykten om... :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Solen skiner här nu så jag hoppas att det fortsätter göra det idag :) är lite tidigt att gå ut nu, haha :P

2009-07-10 @ 07:07:14
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: alina

SV; jippie, hoppas iaf att väderprognoserna håller vad de lovar denna gång!



tackar, det är min förra kisse.. min nuvarande ser typ exakt likadan ut haha xD



jättefin tatoo! ;o

2009-07-10 @ 12:42:45
URL: http://alinimini.blogg.se/
Postat av: Thäzz

Cool tatuering! :-)

2009-07-12 @ 05:08:21
URL: http://thereshartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0