Bröllopsdag

Ja idag har jag och min underbare man varit gifta i tre härliga år! Tiden springer iväg men det gör inget så länge jag får ha min familj nära!

Till Mattias:

Älskade älskling grattis på vår dag! Du är mitt allt och jag älskar dig oändligt! Tillsammans har vi skapat oss den bästa gåvan i världen - Oliver och Robin! Puss och Kram från din fru.


Nygifta utanför Bomhus kyrka 2006-06-11


         
Mattias trött på          Lilla söta Oliver var              From this moment on...
hotellrummet.           såklart med 
Bröllopsresan
gick till Egypten.

Vi gifte oss för övrigt i hemlighet. Mamma, pappa, syster, mormor x2 var de enda som var närvarande. Zandra var också med och videofilmade vigseln i kyrkan. Hon hjälpte mig att göra mig iordning och sov över kvällen innan med en virrig jag! ;) Evigt tacksam är jag för att du ställde upp så min vän!

Idag är det inget särskilt planerat. Men något ska det bli för att fira denna årsdagen!

SARA ♥ MATTIAS

Kommentarer
Postat av: Emmy

Grattis på bröllopsdagen :)

2009-06-11 @ 14:09:31
Postat av: Sara Mälby

Tack Emmy :)

2009-06-11 @ 14:43:22
URL: http://saramg.blogg.se/
Postat av: hanna

Grattis

tänk vad tiden går, tyckte inte det var längesedan vi upptäckte en extra ring på ditt finger..

ha en underbar dag..

kram

2009-06-11 @ 14:53:02
URL: http://mysmamma81.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åhhh ni är ju så fina =) Vad liiiten Oliver var då, hi hi hade glömt att han varit så liten =) Klart jag ställer upp, jag kommer ALLTID att ställa upp för dig Sara, det hoppas jag att du vet!! Saknar dig lite grand ska du veta <3 Hoppas att dagen blev kanon!! Hälsa familjen =) Puss och Kram

2009-06-11 @ 18:25:08
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/
Postat av: Madelene

Grattis på dagen och otorligt fint kort! Minns oxå den där dagen, var ju iofs bara 1 månad sen, hehe.

Ringde iaf skatteverket idag då jag ännu inte fått några papper å de verkar skumt. Då har prästen missat att skrivit i datumet på beviset som dom ska ha, så dom har skickat tillbaka det till prästen! Jag i min tur ringer till prästen och han hade ju såklart glömt bort att skicka tillbaka lappen, slarvigt! Han fyllde iaf i den komplett idag å la den på lådan så nu kanske de händer grejjor snart! KRamen

2009-06-11 @ 20:57:42
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis Grattis på bröllopsdagen :) Härligt! Ni var så fina!



Miniresan går till Kolmården, med en hotellövernattning :) Ska bli jättemysigt!



Ha det så bra o sov så gott, pussa småskruttarna från oss :) Kram!

2009-06-11 @ 23:16:15
URL: http://ventileringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0