Egentligen för trött...

för att uppdatera någonting alls! Men jag kan liksom inte låta bli. Addicted?

Hur som haver så var det en fin dag på Furuvik. Mamma, jag, Mattias (en stund), Oliver och Robin var det som åkte. Vi köpte säsongskort i år och det kommer vi snabbt att tjäna in. Eftersom vi nu kan åka dit en sväng och bara ta en picknick eller så då vi känner för det. :) Vi åkte karuseller (det lilla som fanns) och tittade på djuren. Måste berömma Furuvik för att de försöker hänga med i svängarna och faktiskt lagt ner lite på upprustning av parken. Gillar Furuvik, det är mysigt! :) Barnen har varit exemplariska idag och jag är så stolt över mina underbaringar! Efter Furuvik så åkte vi och hälsade på min kära mormor. Sen åt vi på max och begav oss hem så Oliver kunde få hälsa på sin kudde. ;)

Lite bilder från dagen: 

              
Schimpanserna                   Aplandet                           Struts

         
Känguru                           Trött Oliver med sin ödla     Oliver i fritt fall -  
                                                                                han var inte imponerad... :)


         
Olivers åkband innan han   Hittade liljekonvaljer          Robin sov nästan hela tiden
rev av det

Det var en bra dag idag. :) Jag har röstat idag också, hoppas att ni gjort det med. Det är vår demokratiska rättighet och skyldighet att rösta tycker jag. Har man inte nyttjat sin röst så tycker jag att man faktiskt förbrukat sin åsikt med. Hårda bud i Mellerud! (nåja hemma hos mig iaf.. hehe)

Två efterlängtade New York resenärer träffade vi igår också. Välkomna hem Anna och Linda! Vi har saknat er de åtta dagarna ni var borta. De hade med sig presenter hem till Oliver och Robin. Oliver fick två T-shirt, Star Wars pussel (Yoda) och en Davy Jones (Pirates of the Carribean) Pez. Robin fck två stycken bodysar och det var inhandlat från bl.a. GAP.  Tack!

    

Igår kväll var vi ut med Anna, Billy, Kimland och Sara på Brända Bocken. Vi åt och drack gott till fotbolls matchen (som sög), tur att sällskapet var så förträffligt! :) Jag tittade visserligen inte överdrivet mycket men ändå! Jag drack såklart bara alkoholfritt och kvällen slutade för oss kl. 22.20. Det är så himla roligt att få umgås med fina vänner! Vi är lyckligt lottade...

Nu är det natti natti för mig!

CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0