Helgen som varit

I lördags åkte vi ut på Ockelbomarknaden. Säger bara en sak - alldeles för varmt! MEN i gott sällskap. :) Anna, Linda, Samuel, Simon, Jag, Oliver och Robin var det som åkte. Grabbarna hade det kul tillsammans.


Simon, Oliver och Samuel. ♥ (Olivers tremänningar)

Igår söndag så åkte vi ut till Mattias föräldrars stuga i Engesberg. Badning, solning och grillning hann vi med. Avslappnande och skönt var det. På kvällen när Thomas och Mattias spelade poker så kom Carro förbi och vi tog en promenad med hundarna och snackade en massa! Trevligt och bör göras om! :)


Oliver badar i Engesberg

Idag är jag ensam hemma med mina fina barn. Mattias är på Åland i jobbärende men kommer hem ikväll. Vi har bara tagit det lugnt. Ätit frukost, målat, tvättat, tittat på bolibompa, varit en stund på gården, lagat lunch tillsammans mm. Mamma, Samuel och Simon var föbi en sväng nyss och tog med sig Oliver hem. De skulle köpa en pool först. Det behövs i den här värmen


Vår lunch. Lax, potatis, grönsaker, fetaost och citronskivor. mums!

Bye! 

Kommentarer
Postat av: fotopassion

Hej gullet, jag är med i http://chaarmigast.blogg.se veckansblogg tävling , rösta gärna på mig . De skulle uppskattas upp till hundra procent :) Puss

2009-07-01 @ 15:31:25
URL: http://fotopassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0