Igår

Jag var riktigt yr igår mellan varven. Åkte iväg med Robin utan en kräk handduk och självklart kräks han jättemycket. Oliver glömde jag att ta av slipsen han satte på sig på morgonen. Var tvungen att säga till personalen att han hade klätt sig själv och att det inte var jag som hade satt på honom slipsen. Han hade varit jättestolt hela dagen iaf! :) Sen när jag hämtar Oliver så händer det värsta - jag börjar att backa ut bilen då Oliver utbrister : Mamma jag har inget bälte? Jag ber om ursäkt och sätter på honom bältet. Herregud jag var på väg att glömma sätta på mitt barn bältet i bilen! Usch vilket dåligt samvete jag hade och arg blev jag. Det får man bara inte glömma PUNKT. Idag känner jag mig lite mer med åtminstone...

Idag har stjärnstudio fotografering på Barnens Hus mellen 11-18. En förstoring skulle kosta 59kr vilket låter som ett bra pris tycker jag. Knäppte med Oliver när han var liten så jag ska dit med Robin idag. Sen kring 15 så ska jag klippa en hund här hemma. Måste köpa fler pyjamaser till båda barnen med, blev lite några kvar efter senaste utrensningen.


Oliver med slipsen igår. :) Han fick en glass för att lätta mitt dåliga "bil samvete".

Ha en bra regning dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0