Juni

Hejsan!

Idag är det den första juni eller ja, den är ju faktiskt snart slut. Vi kan väl säga att officiellt är sommaren här! :) Imorse när jag vaknade så gjorde hela familjen sig iordning på en gång i princip. Vi åkte till Bomhus Glas och bokade in en tid av framrute byte, vi har fått en spricka och vi har redan lagat massa stenskott tidigare. :(  Imorgon ska den bytas och bli hel iaf! Efteråt så åkte vi och hämtade mamma som skulle följa med ner på stan. Vi åkte till Resia och bokade en vecka på Gran Canaria den 17 juni! :)


Oliver fick en badboll då vi hade lite ärenden på forex. Biljetterna.

Det ska bli skönt och såå himla roligt! Hela familjen längtar och om 15 dagar bär det av. Vi kommer att åka med ving och bo på Sunwing Resort & Spa Arguineguín. Kan verklingen rekommendera Sunwing Resort till alla som reser med barn, Sungarden är också bra. Man har vissa krav när man reser med barn och vi är väldigt nöjda efter att ha bott där flera ggr.

Efter vi bokat resan så var det lunch på Subway och sen lämnade Mattias oss. Jag och mamma shoppade lite grann.


Polarn och Pyret - tröja till Oliver, solhatt till Robin och keps med nack/öronskydd till Oliver

    
Cubus - två linnen              Cubus - Beach linne till mig
till Mattias

    
Gina Tricot - tre linnen       Gina Tricot - ärmlös tunika till mig
till mig

Efter shoppingen så åkte vi till sjukhuset och hälsade på kära mormor där. ♥ Pappa kom och hämtade mamma efter besöket och jag tog en promenad med barnen till Boulognern och Oliver fick leka lite i lekparken. Mattias och jag hade bokat möte vid 17:30 vilket var TUR för min mobil bara stendog (batteriet), gick inte ens att sätta igång för att skicka sms.

Vi köpte kinamat och åkte hem till Billy och Anna. Vi frågade Billy om han ville vara gudfar till Robin och han sa Ja, det är vi glada över! :) Igår frågade vi Kimland och han med sa Ja. :) Nu har Robins alla faddrar sagt Ja och vi är tacksamma och nöjda över att de vill finnas i vår sons liv. Det är speciella människor som vi verkligen vill ska påverka vårt/våra barn positivt. ♥
 
Det var roligt att umgås med Billy och Anna ikväll och det är något vi vill göra oftare. :)

Är som vanligt på kvällen väldans trött... Inatt vill jag drömma om Gran Canaria? ;)

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0