Lördagen 13/6

Igår trotsade vi vädret och åkte ut till Furuvik. Eftersom vi köpt säsongskort så vill vi utnyttja dem. Det känns inte heller så jobbigt att bara vara där i tre timmar som vi var igår när man har säsongskorten. Vi ville bara titta på djur och promenera lite grann. Lite familjetid helt enkelt. Vi åkte två karuseller för kuponger som Mattias köpte sist vi var där (Mattias köpte inget åkband då). Sen åkte vi Amazonas som ersatt Hedenhös och det var ju en riktig flopp tycker jag personligen. Oliver ville dock åka igen så det var ju bra att inte han blev besviken åtminstone. När vi tittar på Mattias som åker nya karusellen Extreme själv så ringer min mamma. Min kära kusin Elisabeth och hennes karl Anders har gift sig!!! GRATTIS! De väntar barn nu i September och körde ett hemligt bröllop som oss. :) Jag blev jätteglad för deras skull och ringde upp och grattade dem på en gång. Kärleken är väl underbar, eller hur? :) 

På kvällen så kom Billy, Rosanna, Johan och Edvin hit. Vi tittade på Valkyria. Filmen som jag gjorde mitt tredje försök på, jag har ju lyckats att somna två ggr tidigare! Den var bra och väcker många frågor och disskussioner kring Andra världskriget och Hitler som den handlar om. Jag tycker att det känns hemskt att ens behöva skriva den fasansfulla människans namn... En film värd att se absolut! Himla, himla kul var det med besök! :)

Till Anna: Love you sis! ;) (Linda me såklart!)

    
Regnskydd på vagnen      Familjen på väg in i
så går allt bra!                     Furuviksparken.

    
Nöff, nöff! :)                           Bääää... fan va vi skratta
                                               åt hur fåren lät! :)

 
Mattias och Oliver hälsade på getterna.

BYE!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vilket fint litet meddelande till Anna ;)



Puss o kram

2009-06-14 @ 22:02:20
URL: http://ventileringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0