Monday!

Idag har jag bara varit hemma. Klippte gräsmattan och plockade lite på gården och Mattias fick åka med lite återvinning som jag hade plockat ihop. :) Imorgon ska det packas färdigt för på onsdag far vi till Gran Canaria!! Känner inte att jag har så mycket mer att berätta om just nu... jo förresten, Jessica åt med oss och umgicks på kvällningen! ♥ Trevligt. :)

Jag hälsade på morfar ikväll efter jag hade handlat. Det var så fint på hans grav med blommorna... Vet ni att han är Olivers skyddsängel. Han dog samma dag som Oliver föddes och jag är helt övertygad om att han har ett extra öga på min son. Saknar min godhjärtade kära morfar...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart han har ett extra öga på skrutten, såg du att jag skicka ett sms nyss? Sov gott, Puss och kram. Pussa skruttisar

2009-06-15 @ 23:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0