Svenska nationaldagen

Japp idag den 6 Juni firar vi svenska flaggan! :) Jag har dock aldrig gjort något väsen av det, försöker vara tacksam att leva i Sverige varje dag. Vi lever faktiskt i ett bra land om man jämför med tex en del afrikanska länder. Det ligger väl dock i människans natur att aldrig vara nöjd... vi kan alltid ha det liiite bättre och vilja ändra på något. På gott och ont tror jag.

Igår gjorde vi ingenting känns det som. Jessica kom hit och besökte oss och det var ju såklart super kul. :) Sen så tog vi det bara lugnt. Mamma kom och hämtade Oliver så de åkte ut på en liten utflykt. Skön dag till det vädret som var iaf...

Idag kommer Anna och Linda hem från New York. Vi ska alla äta mat hos mamma och pappa och jag hoppas på en stooor uppdatering om hur de haft det. :) Vi har saknat dem!

Lingon & Blåbärs kläderna jag beställde leverades hit igår och jag är nöjd med mina köp!

                        Thumbnail              
Olivers tröja, köpte en              Piké tröja till Mattias        Senast jag var på L&B 
likadan till mig och Mattias       så nu kan han matcha      så köpta jag detta till barnen
                                                     Oliver och Robin

                                
Vit & Marinblå slät                    Pyjmas till Oliver              "Tiger" shorts till Oliver
T-shirt till Oliver

Mina gullungar imorse ♥:


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Njut av lördagen idag! :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0