Mjo

Hejsan!

Igår åkte jag buss upp till Andersberg efter att jag lämnat in bilen. Ganska mysigt att åka buss men det tar ett tag då man måste byta. Träffade Rosanna, Edvin, Paulina och Theodor där och jag tycker om att umgås med dem. Gillar öppnis i Andersberg för det är trevlig personal och fina lokaler. Vi ska iaf försöka att träffas där varje tisdag. :)


Theodor, Edvin och Robin! :)

    
Edvin och Rosanna            Theodor och Paulina


Robin somnade sött i vagnen på vägen hem

Tog en promenad från bussen och hämtade Oliver, först hundarna då. Vi bara tog det lungt hemma på eftermiddagen i väntan på TV kvällen. :) Jag rensade ut min garderob och den känns ganska tom nu. Den har varit fullproppat med kläder så jag har inte direkt haft nån koll på vad jag har/behöver. Kändes skönt att få rensa och nu har jag ytterligare en anledning till att shoppa. ;) Fast det är inte så kul att shoppa åt mig själv, roligare att shoppa till barnen... Oliver ville verkligen inte somna med Mattias igår kväll heller. Efter 45min gick jag upp och tog över, dem hade liksom fastnat och kom igenvart. Jag och Robin låg i Olivers säng och pratade en liten stund. Jag har lärt mig riktigt bra hur jag ska lirka med Oliver för att få som jag vill utan att han blir arg/sur. Det tog ca 10-15 min sen sov båda mina vackra änglar! ♥ Jag tog med mig Robin ner och Desperate Housewives började precis. :) Good going mum!


Det BÄSTA och mest VÄRDEFULLA jag har! ♥

Oliver är på förskolan och jag ska äta min lunch nu. Har shoppat lite i airshopen till flygresan, flygstolar och leksaker mm. Sen idag får vi se, jag har inget större sug att göra något avancerat för tillfället. Men det kan ju svänga fort! Min shoppingnerv rycker lite... ;)

Nu är min lax klar!

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0