Student mm.

Igår på bröllopsdagen tog vi det bara lugnt. På dagen åkte jag med barnen ut på IKEA och köpte lite smågrejor. Mattias jobbade. Sen köpte vi med oss kinamat och hyrde en film. Lite mys i soffan var alldeles perfekt att fira dagen med. :)

    
Ny dörrmatta                        Ny legolåda till Oliver
                                                (Den blåa, den gamla var överfull)

Dagen idag börjades med ett BVC besök kl. 10. Robin är nu 64cm lång, väger 6950gr och 42cm i huvudomfång. Han följer sin kurva fint vår lille älskling! Han fick idag även det obligatoriska 3 månaders vaccinet. En sputa i vardera ben och det gick bra. Han kinkade lite grann men det varade bara i ca 15 sek. Han fick däremot lite feber framåt kvällningen och grät jätte mycket. Det skar i mitt modershjärta att se honom så ledsen och inte kunna få honom att sluta gråta.  :( Vi åkte hem från studentfirandet och gav honom en alvedon. Det tog ungefär 10-15 min sen var han samma glada bebis igen! :)

Vi var på Mattias kusin Fridas student och min kusin Jenny tog också studenten idag. Stort grattis till båda! God mat och tårta serverades för att fira det duktiga skolarbete som gjorts. Trevligt var det att träffa alla släktingar. Nu ska jag snart sova men först titta klart på filmen som jag faktiskt somnade mitt i igår... (skäms på mig) ;) Vi hyr förresten alltid våra filmer i en vecka.


Robin och faster Jessica ♥

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Ja jag tror att jag iaf tänker gå dit på tisdag. Jag kan ju höra av mig på måndag, så du vet. =)

2009-06-13 @ 17:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0