Bokstäver

God Morgon!


Inte kan man vara annat än lycklig på morgon med en sån här glad skatt! :) ♥

Nu har halva den här veckan gått och den har varit väldigt lugn hittills. I måndags så gjorde jag inte mycket mer än det jag skrev att jag skulle göra (städa lite, tvätta lite och bytte sängkläder). Jag sänkte Robins spjälsäng också så nu har han sovit två nätter i egen säng och eget rum... Känns lite jobbigt men samtidigt på tiden. Jag satte även upp bokstäverna som jag köpte förrut och blev nöjd med resultatet.

    
Mattias
    
Mitt


Olivers

    
Robins                           Nysänkt säng med de nya sängkläderna från Hemtex.

Igår var det vaccinering av Oliver mot svininfluensan. Han tyckte såklart inte att det var kul (vem gör det?) men det gick jättebra. Han har inte haft något symptom eller klagat över något än så länge. Min mamma var med och tog hand om Robin under tiden och följde sedan med hem och åt med oss. Slår mig ganska ofta hur mycket svårare allt skulle vara utan mamma... å alla andra nära till oss också för den delen!

Ska kratta löv med Oliver efter förskolan är min plan för dagen!

Ha en bra dag!

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0