Dagarna

Hej hopp!

I tisdags så var vi på öppna förskolan en sväng. Sen åkte jag till ÖB och shoppade lite smått å gott till en billig peng. Har tagit kort så jag kan visa sen. :) På kvällen så var det ishockey hemma hos oss på tv. Mamma, pappa, Stefan (Mattias pappa), Thomas och Carro tittade med oss. Sen kom Zandra hem till oss också. ♥ Vi tjejer tog en promenad sen var det Desperata som gällde. :) En bra dag!

Igår så var jag och Robin på barnvagnsbio med Rosanna och Edvin. Maria en tjej från Rosannas mammagrupp och hennes dotter Thea var med också + en HEL drös med andra. :) Vi tittade på Bröllopsfotografen och Robin sov nästan hela tiden. Filmen var helt okej. Senare på kvällen skulle grabbarna spela poker så Carro kom hem till oss och tog en promenad med mig och sen var det Greys på tv. :) En till bra dag!

Imorse så lämnade jag en förväntansfull Oliver på förskolan - de skulle ha maskerad! Han hade satt på sig sin spiderman dräkt (utan huvudmössan eftersom de mindre barnen kunde bli rädda) och han var så söt. :) Jag åkte hem till mamma där jag sitter nu och skrutt sover. Därför jag inte kan visa några bilder men det kommer!

Har påbörjat ett litet (eller stort) projekt hemma men det får vara en överraskning så länge. Beräknar att vara klar i slutet av nästa vecka så då får ni se. :)

Ha en bra dag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0