God morgon

Igår kväll efter kalaset så åkte vi och hyrde filmer, 4 till mig och Mattias och 2 till Oliver. Det är så bra att man får hyra i en vecka. Vi tittade på room 6 igår och den var ingen höjdare direkt. Nu på morgonen har det byggts med lego och tågbana. Efter frukosten så tittar vi just nu på en av Olivers hyrfilmer - Asterix och vikingarna. :)

Känner för att påbörja ett nytt rustprojekt här hemma men vill inte göra det helt själv. Mattias är inte alls sugen snarare tvärtom trots mina fina försök till övertalning. :) Ska kanske fråga pappa om han har lust? Det är tvättstugan som jag skulle vilja göra om och måla trappan vit. Tvättstugan är färdigplanerad till 99% men det tar ju lite tid trots att den är liten... Å snart är det första advent och då vill jag inte hålla på rusta. Vi får se helt enkelt! :)

Njut av helg och ledighet med nära och kära nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0