Homedelivery

För ett tag sen så skrev jag väl att jag varit på Partylite (ljus) party eller hur? Om jag inte berättade det så var jag iaf hem till Maria och beställde lite smått å gott. :) Hon ringde för ett tag sedan och frågade om vi var hemma för hon hade fått hem min beställning. Det var vi så nu har jag likt alla andra laddat på mitt ljusförråd!


Detta hade jag beställt!


Sabor Isleño Aromabrännare -
Man smälter vaxljus i den istället för vatten och doftolja. Doften försvinner efter 12-14 timmar men vaxet försvinner inte så det "torr" brinner. Smart!
Grapefrukt doftpåsar  - Att ställa i garderober, byrålådor, klädkammare mm. Värt att prova för jag har en garderob som luktar liiite som jag inte vill.
Teljus. mullbär - Luktar himmelskt!
Votivljus, Svart körsbär - Luktar också himmelskt!
Delbara aroma melts, mullbär - Används i aromabrännaren och lukar fabulous! :) Brinner här hemma nu.


Så mamma nu har dina apelsinsorbet teljus kommit! :)


    


Har köpt partylite förrut också och då beställde jag bl.a. denna:


En ljuslykta med dubbelglas. Man lyfter på "locket" och dekorerar med vad man vill. Förra julen hade jag tomteservetter. Kort på barnen vid kalas mm. Bara fantasin som sätter stopp.


Väldigt schyst med hemleverans av detta var det! Tack Maria! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du blev nöjd med grejorna. Jag blev riktigt nöjd med mina val, så nu är det tända ljus varje kväll :)

2009-11-15 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0