Nordpolen

God Morgon!

Del av konversation mellan mig och Oliver vid frukosten om den kommande julen och TOMTEN:

- Men mamma vart bor tomten?
- Han bor på Nordpolen.
- Tycker tomten om att bada?
- Ja det gör han väl...


Tänker några sekunder på vårat samtal och brister sen i skratt. HAHA Nordpolen som i badpoolen. Förklarade att att Nordpolen är ett ställe och inte en pool. :) Tänk er bilden han måste fått av tomten i en pool...

Just nu tar mitt projekt upp all tid som jag inte spenderar med barnen. Håller tidsschemat so far så tisdag eller onsdag bör vi vara klara. När jag är klar med det så ska det julstökas här hemma! :) Älskar julen och vill ha den så länge det bara går. Hoppas på snö till första advent och att det för ligga kvar över jul och nyår. Snälla tomten det önskar jag mig. ;)

På återseende!

Pussochkram ♥


Kommentarer
Postat av: Zandra

Ha ha ha ha ja undrar vilken bild han fick av Tomten! Ha ha ha barnen är så smarta, jag hade aldrig tänkt som han gjorde...det var riktigt klurigt =)

Ha en bra helg hörru och hälsa lilla familjen =)

Puss och Kram

2009-11-21 @ 11:54:41
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/
Postat av: Paulina

Hej babe!!

När får du svar från skolan?? Håller tummarna för dig!

Pusspuss

2009-11-22 @ 14:40:16
URL: http://pollenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0