November

Nu har vi gått in i en vintermånad. Herre jösses vad tiden går fort! Snart är det dags för julpynt, advent, lucia, julklappsinköp (har börjat redan) ;) och så kommer ju jul och nyårsfirandet! Älskar den här tiden på året det är myskänsla med en form av ro i själen. Me like! :) Idag ska vi inte göra något speciellt är det tänkt. Tvätta lite, städa lite och byta sängkläder = det vanliga vardagslivet.

Igår var vi iväg och firade Gabriel i förskott på hans födelsedag han är ju inte hemma när han fyller den 7:e. Han fick en BEN10 omnitrix klocka som han verkade gilla. :)


 En likadan klocka som Oliver fick i Maj.

Sen åkte jag på ljusparty hos Maria. Det var Partylite ljus som jag köpt förut också, visar med en bild sen vad jag köpte. Det  var roligt att komma hem till Maria nu när hon flyttat till Bomhus också. Jätte fint radhus! :) Hon bor ju typ granne med syrran och Linda. De kan vinka till varandra från kök och vardagsrum. :) Sen bar det av hem där det var ishockey på tv:n. Pappa, Carro och Thomas gjorde oss sällskap. Mytche trevligt!! Ja sen gick vi och sov tidigt igår plus att jag faktiskt fick sovmorgon idag! Känner mig utvilad. 

Ha en bra dag!

Bye Bye! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0