Pyssel

Go kväll!

Jag åkte och simmade alldeles själv idag. Det var så skönt! Började med att simma 0,5 km sen bubblade jag lite och även bastade. Kändes så avkopplande att inte hålla någon eller ha ögonen på någon, sen gick det ju på ett kick i omklädningsrummet. Men efter jag var klar så riktigt längtade jag hem till mina älsklingar. Men det är sällan man längtar eftersom man nästan alltid är med dem. Bra att man får göra det ibland också. Lunchen stod serverad när jag kom hem och direkt efter så åkte Mattias till kontoret. Jag och barnen bestämde oss för att göra Robins handavtryck på en Bamse minnestavla som han fick i doppresent av Sara och Leo.



Det var på tiden att vi gjorde det. :) Men tiden bara försvinner ibland och så glömmer man... Det var riktigt roligt att pyssla lite iaf. Oliver knäppte lite kort på Robin under tiden och ha fick till några fina. :)


Foto á la Oliver! :) Kolla in påsen som Oliver lekt? med. Det var tydligen jättekul att hänga en plastpåse och göra hål i den. :)

Det färdiga resultatet:


Det var lite svårt men jag tycker det blev fint! :)

När vi pysslat färdigt så gick vi till en av lekparkerna här i närheten. Både jag Oliver tyckte det var skitkul! :) Robin sov hela tiden. Sen hem och laga mat, bada och natta barn och där är vi nu. :)

Ha nu en trevlig kväll alla!

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint det vart! :)



Tack för lånet av filmerna!

Kram!

2009-11-10 @ 11:05:09
URL: http://ventileringar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0