Söndag

Hejsan hej!

Idag har vi varit på kusin Marikas dotter Novas dop i Staffanskyrkan. Det var väldigt längesedan jag var i den kyrkan, tror det var 7,5 år sen på Simones dop. En väldigt vacker kyrka är det iaf. Dopet gick hur bra som helst och lilltjejen var så söt! :) Efteråt har vi bara varit hemma och umgåtts, byggt lego och läst böcker (för barnen). :) Gjort sånt som man gör varje dag och som jag älskar. Gillar rutiner och vardagsliv men ibland glömmer man bort att verkligen uppskatta det "lilla" i livet. Nu sover våra skatter och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. En film sängen och sen sova kanske? Jaja ska stänga av datorn nu iaf! ;)

Ha en mysig söndagskväll!

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0