Tand!

Min älskade Robin har under natten fått en tand! :) Upptäckte det lilla risgrynet imorse... Stolt mamma! :)

Har haft mycket att göra den här veckan, det är första ggn som jag slår på datorn idag faktiskt. Projektet går framåt hela tiden men det tar lite längre tid än vad jag räknat med. I dagarna kommer det bli klart iaf. :) Min fantastiska pappa hjälper oss och min pappa han är duktig kan jag lova! ♥ Vad skulle jag göra utan min mammq och pappa så mycket som de ställer upp méd allt möjligt och alltid finns för oss...  

Just nu tittar vi på Ronja Rövardotter här hemma, jag och Oliver. Robin har somnat nyss efter våran mellis. Kommer nog att komma en mastodont uppdatering efter att allt blitt färdigt med projektet.

Ha det fint!

Kram


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hello!!

Jag är ledig på fredag, hittar gärna på något då!

Projekt?? Vad är det för projekt min fröken sysslar med, jag är nyfiken....

pussar

2009-11-25 @ 19:22:35
URL: http://pollenlina.blogg.se/
Postat av: Madelene

Nä det är ingne bebis ;) Har avslöjat det nu så nu kan du läsa :D Allt bra annars? Kramen

2009-11-25 @ 22:19:40
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0